שאלות ותשובות
משלוחים
איך מקבלים מזרן של Roomi?
את המזרנים של Roomi ניתן להזמין אונליין, 24/7, ולקבל אותם במשלוח עד לפתח הבית. אם תרצו לחסוך את זמן המשלוח, תוכלו גם לבצע איסוף עצמי מהמרלו״ג שלנו בקריית מלאכי.
תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
ברוב המקרים, המשלוח יגיע לביתכם עד 5 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה
(א'-ה', למעט ימי חג ומועדים מיוחדים).
מה עלות המשלוח?
כלום! יאיי :)
המשלוח שלנו חינם ומגיע עד לדלת הבית שלכם, בכל רחבי הארץ (למעט מספר יישובים מצומצם).
האם יש אפשרות להזמנה מהירה?
אין אפשרות להזמנה מהירה, אבל ניתן לבצע איסוף עצמי ובכך לחסוך בזמן.
מה קורה אם המזרן ניזוק במהלך המשלוח?
במקרה של נזק למזרן במהלך המשלוח, אנחנו כמובן נחליף אותו באחד חדש כמה שיותר מהר.
החזרות
מהי מדיניות ההחזרות שלכם?
ניתן לראות את כל המידע בדף ״מדיניות החזרות״ ממש כאן
כמה זמן יש לי להחזיר מזרן?
יש לכם עד 100 ימי ניסיון מיום הרכישה להחזיר את המזרן.
כן, כן – גם אם ישנתם עליו, הורדתם את הניילונים, הכל.
כמה זמן יש לי להחזיר כרית או מגן מזרן?
ניתן להחזיר את הכריות או מגן המזרן עד 30 ימים מיום הרכישה.
קיבלתי את המזרן אבל זה לא מה שציפיתי. מה עושים?
אם אתם לא מרוצים מהמזרן מכל סיבה שהיא, פשוט דברו איתנו. נזכה אתכם במלוא סכום העסקה ונבוא לאסוף את המזרן מביתכם ללא עלות.
ראו החלפות והחזרות
מה עלות ההחזרה?
ההחזרה שלנו היא בחינם מכל רחבי הארץ (למעט יישובים חריגים - לחצו כאן לרשימה המלאה).
מזרנים
איך אדע איזו רמת קשיחות מתאימה לי?
שאלה מעולה. תעברו על המדריך שלנו לאיך לבחור את ה roomi שלך ותוכלו לקבל את הבחירה המושלמת.
יש לכם מזרנים לילדים?
כן, דגם Smile מיועד לילדים וטינאייג׳רים. הוא בנוי לצרכים של האנשים הקטנים שלכם.
איך שומרים על המזרן?
שמרו על המזרן שלכם בעזרת מגן מזרן ונקו אותו בהתאם להוראות היצרן בלבד.
איזו אחריות אני אקבל?
ניתן לראות את מדיניות האחריות שלנו בעמוד האחריות שלנו
כמה זמן לוקח עד שהמזרן מקבל את צורתו הסופית?
תתנו ל- Roomi שלכם לנוח עד 72 שעות מרגע הוצאתו מהקופסה.
כריות
איזה סוגי כריות יש לכם?
כרית מושלמת זה דבר מאוד אישי. זו בדיוק הסיבה שאנחנו מציעים קולקציית כריות שכל אחת מתאימה לצרכים שונים.
גללו במגוון הכריות כאן
אפשר להחזיר כרית?
בטח. יש לכם 30 לילות נסיון על הכריות.
לא התחברתם? אפשר להחזיר אותה לאולם התצוגה O2O ללא עלות.
מהי רמת הקשיחות של הכרית המתכווננת?
הכריות שלנו פותחו במטרה שיתאימו את עצמן אליכם. לכן את רמת הקשיחות של כריות Roomi אפשר לשנות לפי רצונכם :) פשוט מוציאים מעט ממילוי הכרית ובכך מתאימים לעצמכם את הכרית המושלמת עבורכם.
איך אני שומר על הכרית שלי?
שמרו על הכרית שלכם נקייה בעזרת החלפת ציפית לעיתים תכופות ונקו אותה בהתאם להוראות היצרן.
אפשרויות תשלום
באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם?
ניתן לשלם ישירות דרך האתר, באמצעות כרטיס אשראי. אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן, ניתן לחלק עד 12 תשלומים ללא ריבית.
עוד כמה דברים אחרונים
אפשר להגיע למרלו״ג שלכם ולרכוש שם?
ניתן לרכוש את המזרנים והכריות שלנו דרך האתר בלבד.
יש לכם חנות פיזית?
לא חנות, אבל שואו רום! שם אפשר לראות ולנסות את המוצרים שלנו וכך לבחור את ה-Roomi המושלם עבורכם. כתובת: מתחם O2O, דרום תל אביב.
אתם מציעים הנחות?
אנו ממליצים להירשם לניוזלטר שלנו ולהיות הראשונים לדעת על הנחות והטבות! אפשר גם לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלנו ולחכות לעדכונים.
יש גם מצעים או אביזרים אחרים לשינה?
בשלב זה אנו מציעים מזרנים, כריות ומגן מזרן בלבד. אבל זו כמובן רק ההתחלה…
איך אפשר לישון טוב יותר בלילה?
טוב ששאלתם! תוכלו למצוא טיפים לשינה טובה יותר בבלוג שלנו